Nämä sopimusehdot ovat voimassa 01.08.2024 alkaen.
1. Palveluntarjoaja
Tmi Kati Kaarila
Y-tunnus: 1930095-1
Postiosoite: Jalopeurantie 1 E 23, 00740 Helsinki
2. Sopimuksen osapuolet
Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä ”asiakas”) ja Tmi Kati Kaarila (jäljempänä ”yritys”) välisessä suhteessa. Sopimuksen tarkoituksena on tarjota näissä yleisissä ehdoissa ja sen liitteissä tarkemmin määriteltyjä palveluita. Nämä yleiset ehdot soveltuvat kaikkiin sopimuksiin palveluntarjoajan ja asiakkaan välillä. Yritys tarjoaa palveluina ryhmä- sekä henkilökohtaista valmennusta ja digitaalista sisältöä (mm. PDF muotoisia vinkkejä, E-kirjoja ja verkkokursseja).
3. Sopimuksen voimassaolo
Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on kertaluontoinen. Kertaluontoinen sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä digituotteen tai palvelun. Asiakas ei ole tämän jälkeen velvollinen ostamaan muita tuotteita. Sopimus päättyy, kun palvelu on suoritettu loppuun.
4 Hinnat
Yrityksellä on oikeus muuttaa palveluidensa hintoja. Verkkokaupassa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hintoihin lisätään ALV 24 % (1.9.2024 lähtien 25,5%).
5. Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne verkkokauppasivun ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
6. Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
7. Maksuehdot
- Yritys tarjoaa palveluille eri maksutapoja (suomalaiset verkkopankki- ja luottokorttimaksut). Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät ostoksen tekemisen yhteydessä. Tarkemmat kuvaukset maksutavoista löytyy kohdasta 8. Maksutavat
- Yritys käyttää maksunvälityspalveluna Visma Pay (Visma Payments Oy) palvelua Intoloop Oy:n Campwire verkkokauppa alustalla (Intoloop Oy).
- Yritys ei vastaa sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita. Esimerkiksi, jos asiakas ostaa palvelun osamaksulla, tällöin maksuvelvollisuus voi siirtyä täysin asiakkaan ja osamaksupalvelua tarjoavan yrityksen väliseksi. Asiakkaan on tarkistettava kolmannen osapuolen ehdot maksutapaa valittaessa.
8. Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.
- MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
- Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
- OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
- Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/. Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
9. Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi kotisivuillamme tuotteen kohdalla mainitulla toimitustavalla.
Digituotteet
Saat latausoikeuden digituotteeseen, kun maksu on vahvistettu. Latausoikeus tulee automaattisesti sähköpostiin. Jos jostain syystä et saa sähköpostia, latausoikeutta tai mikäli lataamisen kanssa on ongelmia, ota yhteys verkkokauppaan.
Verkkokurssi
Maksun vahvistuksen jälkeen saat pääsyn Intoloop:n Campwire kurssialustalle ja kirjautumisohjeet.
Digituotteiden ja verkkokurssipalveluiden osto on sitova. Digituotteilla tai verkkokurssipalveluilla ei ole palautusoikeutta.
10. Virhevastuu
- Asiakkaan on välittömästi toimituksen jälkeen tarkastettava tuotteen toimivuus ja reklamoitava toimimattomuudesta tai muusta toimituksessa havaitusta virheestä ja puutteesta viivytyksettä.
- Yritys ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
- Yritys ei vastaa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelyssä eikä kolmansien osapuolien tarjoamien palveluiden, kuten kurssialustan tai järjestelmien toimintahäiriöistä tai viiveistä maksujen siirtymisessä eikä sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita.
- Yritys ei vastaa palvelujen, tuotteiden tai näiden sisältämien materiaalien pohjalta ja johdosta tehtyjen asiakkaan päätösten seuraamuksista tai näiden aikaansaamisista tuloksista. Yritys ei takaa, että palvelut tuottavat asiakkaalle rahallista tuottoa.
11. Palveluiden käyttöoikeudet
- Palvelun ostettuaan asiakas saa käyttöoikeuden palveluun niin pitkäksi aikaa kun palvelu on saatavilla yrityksen kurssialustalla tai verkkosivuilla. Palveluiden ja sisältöjen omistus- ja tekijän sekä teollisuusoikeudet eivät kuitenkaan siirry asiakkaalle vaan ne säilyvät Yrityksellä.
- Käyttöoikeutta vaativia sisältöjä tai valmennusmetodeja ei saa jakaa, näyttää tai levittää millään tavalla (esim. internetissä tai somealustoilla) kolmannelle osapuolelle ilman Yrityksen kirjallista suostumusta. Asiakas saa käyttää ostamaansa palvelua vain omassa yksityisessä tai oman yrityksensä käytössä näiden toimitusehtojen mukaisesti.
- Käyttöoikeus on asiakkaalle henkilökohtainen eikä sitä saa jakaa tai siirtää kolmannelle osapuolelle. Asiakkaan käyttäjätilin tai käyttöoikeuden jakaminen tai sisältöjen levittäminen on sopimusrikkomus, joka voi johtaa palveluiden katkaisuun ja mahdollisiin korvausvaatimuksiin.
11. Ehtojen muutos
Yritys pidättää itselleen oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Asiakas on velvollinen tarkistamaan sopimusehtojen sisällön ja päättämään sen jälkeen, haluaako hän jatkaa sopimusehtojen noudattamista. Mikäli asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja, yrityksen sivustojen ja palveluiden käyttö tulee välittömästi lopettaa.
12. Henkilötietojen kerääminen ja luovuttaminen
Yritys noudattaa kaikessa henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä tietosuojalakia.
Yrityksen rekisteri- ja tietosuojaseloste löytyvät yrityksen verkkosivuilta.
13. Erimielisyydet ja sovellettava laki
- Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Palveluista tai sopimuksesta aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan yrityksen kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa, elleivät asiakas ja yritys pääse asiassa neuvotteluilla sovintoon.
- Kuluttaja-asiakas: mikäli palveluita tai sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttajalla on oikeus viedä asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi ottamalla yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn myös kuluttajaneuvontaan voi olla yhteydessä (www.kuluttajaneuvonta.fi).